CatDialeg
CatDialeg
CatDialeg
CatDialeg
El negoci de la pornografia s’embolica amb l’estelada El negoci de la pornografia s’embolica amb l’estelada

El negoci de la pornografia s’embolica amb l’estelada

El Saló Eròtic publica un vídeo promocional on es posiciona clarament a favor del referèndum, i el compara amb tot el tipus de diversitat sexual
SocietatZPortada IzquierdaZResto 29 Setembre, 2017 CatDialeg.cat 0
5 / 5 (1 votes)

Inici » Historic » El negoci de la pornografia s’embolica amb l’estelada

La setmana després del referèndum se celebrarà el 25è Saló Eròtic de Barcelona, més polititzat que mai. En l’espot de l’any passat ja va generar molta polèmica, en aparèixer una actriu porno parlant de la hipocresia de la societat, però enguany la política pren més partit que mai. El saló assegura que “quan la censura i la repressió es converteixen en normal, caldria plantejar-se què és el normal.

Així doncs, aquest certamen, que es mou en la fina línia existent entre la pornografia i la prostitució, s’ha pronunciat a favor del referèndum de Catalunya de l’1 d’octubre. L’anunci comença amb àudios dels registres i detencions d’alts càrrecs de la Generalitat. I continua amb el següent text: “Normal no és pretendre que encaixem tots en un mateix patró o jutjar els qui se suposen diferents, normal és que puguem decidir què volem ser, normal és no renunciar, és poder expressar-nos en grup sense témer de ser jutjats, normal és celebrar lliurement la diversitat, i si la nostra llibertat et molesta, potser hauries de plantejar-te si ets normal”. Tot plegat mentre van passant imatges d’una sexualitat molt variada, en alguns casos rosant la pornografia.

Apricots tornarà a patrocinar el saló?

En l’anunci de l’any passat es veia clarament que l’empresa de contactes Apricots era la patrocinadora del Saló Eròtic. Però enguany, en el vídeo promocional no apareix cap empresa promotora, i la web tampoc ho especifica. Per la qual cosa, aquest any no se sap qui organitza i paga aquest saló, que durarà 4 dies al Pavelló Olímpic Vall d’Hebron.

El patrocini de l’any passat va ser molt polèmic, ja que Apricots és una empresa de contactes que facilita la trobada amb noies per mantenir sexe de pagament, i que té com a eslògan “Follem a la primera cita”. Per això l’oposició al govern municipal de Colau va manifestar el seu rebuig a què el Pavelló acollís un esdeveniment que esponsoritza una empresa “que fa negoci amb la prostitució, cosifica les dones i en treu un rendiment econòmic”.

Print Friendly, PDF & Email

CatDialeg.cat

No hi ha comentaris

Sigues el primer en deixar un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació. ACEPTAR

Aviso de cookies